♥FM by Federico Mahora

October 24, 2016


Ahojte slniečka, 
chcela by som vám predstaviť dámsky parfum ktorý vás s jeho príjemnou kvetinou vôňou vhodnú ku každému ročnému obdobia nikdy neomrzí. 
Je to moja obľúbená vôňa  parfému FM 33 inšpirovaného vôňou DOLCE GABBANA Light Blue. A teraz vám tento parfum o niečo viac priblížim. :)


♥Pyramída tónov

♥ Hlava:zmrznuté jablko, broskyňa, melón 
♥ Srdce: konvalinka, jazmín, mimóza, frézia, tuberóza, ľalia
♥ Základ: dubový mach, pižmo, ylang ylang, santalové drevo

Parfémy FM sa vyznačujú:
- Kvalitou parfumov a získanými oceneniami
- Spoluprácou len s profesionálnymi partnermi
- Nízke ceny
- Vysoká kvalita produktov FM


Táto vôňa je jedinečná kvetinová vôňa ktorá vás bude sprevádzať každým jedným dňom. Pozdvihuje ženskú krásu, pôvab a sviežosť. Túto vôňu som si veľmi obľúbila a používam ju na rôzne príležitosti ale aj bežne do mesta.
Každému sa síce páči niečo iné, takže je to individuálne. Ale za mňa, táto vôňa sa stala absolútnym favoritom. Milujem sladké vône a táto patrí práve k nim. Získala si ma úplne všetkým.

Bližšie informácie prípadne zakúpenie produktu si môžte pozrieť na stránke http://www.parfumylacno.sk/.






You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews