♥ BIODERMA - Product reviews #1

May 23, 2017

 

Ahoj krásky. :)
Dnes tu mám pre vám opäť po dlhšej dobe článok o produktoch Biodermy. Ak ste pravidelnými čitateľmi blogu, tak viete, že Biodermu milujem a nedám na produkty od nej dopustiť. 

Ak patríš ku skupinke dievčat/žien s citlivou pleťou, určite to poznáš .. naozaj len málo ktoré produkty vyhovujú tvojej pleti. No a ja som natrafila na Biodermu, ktorú môžem určite každej z vás odporučiť. Majú produkty určené pre citlivú pleť, pre suchú pleť pre mastnú pleť ... skrátka každá z vás si určite nájde to svoje!

Tak a teraz sa už poďme pozrieť na moje favoritky!

SENSIBIO H2O

○ Mnoho z Vás, už túto čistiacu a odličovaciu micelárnu vodu od Biodermi na citlivú pleť určite pozná, ak nie stojí za to ju vyskúšať, a garantujem vám, že potom už nesiahnete po nijakej inej. Ja ju používam už niekoľko rokov a nemenila by som za nič.

♦ Micelárna pleťová voda je určená na každodenné čistenie a odstraňovanie mejkapu z citlivej pokožky.

• dokonale a jemne čistí pleť
• dôkladne a rýchlo odstraňuje vodeodolný make-up
• nepodráždi oči
• voda nieje parfumovaná, je bez alkoholu a bez konzervačných látok je hypoalergénna 


SENSIBIO Légère

○ Tak ako Sensibio H2O aj tento krémik používam denne práve po odlíčení micelárou vodou Sensibio H2O. Môžem povedať že zo všetkých vyskúšaných (a to som ich teda vyskúšala naozaj množstvo) sa mi osvedčil najlepšie.

♦ Pleť je po nanesení vláčna, krásna hebká a naozaj menej citlivá.

• Pre normálnu, až zmiešanú pokožku.
• Vďaka patentovanému komplexu Toléridine zvyšuje prah tolerancie pokožky.
• Obnovuje kožnú bariéru a tým zabraňuje prieniku možných škodlivých látok.
• Výborná tolerancia: dosiahnutá prísnym výberom aktívnych zložiek, neobsahuje parfém a konzervačné látky. 

○ Tento gél od Biodermi som vyskúšala po prvý krát, a samozrejme niekoľko dni po sebe aby som vám vedela dať objektívnu recenziu. A musím povedať že som veľmi milo prekvapená. Čistiaci gél na pleť, ale inej značky som už používala predtým, ale práve tento určený pre citlivú pleť od Biodermi ma úplne očaril. Takže môžem určite odporučitť

♦ Jemný upokojujúci čistiaci penivý gél pre citlivú až intolerantnú pleť.


• Jemne a dôkladne pleť čistí.
• Nedráždi oči.
• Môže sa použiť taktiež na odličovanie.
• Pripravuje pleť na aplikáciu krému, čím zlepšuje jeho účinok.
• Zvyšuje hydratáciu pleti až o 77 % po 2 týždňoch používania.
• Zanecháva pokožku čistú, hodvábne jemnú a sviežu.
• Vynikajúca kožná a očná tolerancia.

○ NÁVOD NA POUˇŽITIE:

- Ráno a večer nanes na navlhčenú tvár (vynechaj okolie oči). Napeň, Dôkladne opláchni a jemne osuš. Pre dokonalé odlíčenie používaj v kombinácii s micelárnou vodou Sensibio H2O. Po dokončení  aplikuj krém z radu Sensibio.



○  Okoliu očí by si mala venovať samostatnú starostlivosť a taktiež odlišný produkt/krem ako na pleť. Pretože okolie očí je citlivejšie vyžaduje si niečo omnoho jemnejšie.

♦ Očný krém určený na každodenné ošetrenie okolia očí

• Sensibio očný gél okamžite zmierňuje pocity nepohodlia a podráždenia v oblasti očí. 
• Posilňuje odolnosť kože voči vonkajším vplyvom a zvyšuje prah tolerancie citlivej pokožky. 


MÁTE SKÚSENOSTI S BIODERMOU? KTORÉ VÝROBKY OD NEJ MÁTE A AKO STE S NIMI SPOKOJNÝ?

You Might Also Like

1 comments

  1. the right skincare is so important
    thank you for this detailed post.

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews