♥ WATCH ME

October 07, 2015


Skôr som hodinky nikdy veľmi nenosila, ale poslednú dobou sa to začína meniť. Od vtedy ako mám tieto od S´Oliver, na ruke už nenosím nič iné. Nielen, že je to veľmi praktická záležitosť, ale skvele doplní aj každý jednoduchý outfit.

Pri kúpe hodiniek je dôležité si vybrať správnu a kvalitnú značku, ktorej veríte. Radšej si kúpiť drahšie hodinky, ktoré môžete nosiť niekoľko rokov a stále vyzerajú ako nové, ako hodinky za pár eur a budete ich nosiť maximálne tak týždeň. Preto som stavila na tieto od S´Oliver a môžem vám povedať, že skutočne neľutujem. Dizajnovo sú naozaj krásne a elegantné. ,

Mám rada elegantný vzhľad hodiniek, a tak som sa rozhodla pre klasické biele hodinky so zlatými detailami. Remienok je z ušľachtilej kože a hodinky sú vodotesné. Takže v prípade, že zmoknú, nehrozí ich poškodenie.

Ak by ste chceli vedieť s kadiaľ hodinky mám, tak som si ich objednávala zo stránky TIMESTORE.sk






AJ VY NOSÍTE HODINKY, ALEBO STE IM EŠTE ZATIAĽ NEPRIŠLI "NA CHUŤ"?

You Might Also Like

16 comments

  1. Taky jsem hodinky nenosila, ale jak jsem začala, nedovedla jsem si to představit bez nich:D A tyhle vypadají úplně nádherně!:)

    ReplyDelete
  2. Tiež som najskôr hodinky nenosila, no teraz som nimi popadnutá. Tieto vyzerá naozaj krásne, koľko ťa vyšli?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Beautiful watch!
    Have a nice day beautiful!
    XOXO

    http://themarielement.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. great post :) and amazing photos! :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. vyzeraju naozaj krásne ja moc hodiny nenosím ale nejaké doma mám, a v robote by som ich asi rozbila:))

    ReplyDelete
  6. Wau, ty jsou!!! :) Já už si snad měsíce kupuju hodinky, jen jsem ještě pořád nenašla ty pravé :(

    ReplyDelete
  7. I love your watch!

    INSTAGRAM: @ichbinsil TWITTER: @silramara

    ReplyDelete
  8. To jsou krásné hodinky! Ty bych brala taky :).

    ReplyDelete
  9. amazing watch!!! love it!!! ;)

    If you want come to check it out my new post: http://www.honeyandcotton.org/would-you-like-to-marry/

    ReplyDelete
  10. Nikuš jsou hezké a elegantní, určitě se ti budou hodit k plno outfitům :)

    ReplyDelete
  11. Hodinky vyzerajú naozaj super, sú veľmi elegantne čo mám rada


    Katka s adventnou GIVEAWAY

    ReplyDelete
  12. Hodinky vyzerajú naozaj super, sú veľmi elegantne čo mám rada


    Katka s adventnou GIVEAWAY

    ReplyDelete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews