♥ ABOUT US

June 08, 2015



Volám sa Nikola (18). Vo sveta blogovania sa pohybujem už niekoľko rokov. Začínala som z blogom o celebritách, až som sa dopracovala k blogu o Zdravom životnom štýle a k blogu NikolaKnazikova - blogu o móde, kozmetike, o mne, o mojom živote a mojich názoroch. Na blogu budem premietať svoj život. Čo robím, čo ma baví, čo nosím, používame a kde sa nachádzam. Budem sa Vám, mojim čitateľom snažiť trochu motivácie a veľa pozitívnej energie. A hlavne, chcem, aby Vás to tu bavilo a aby ste články čítali z radosťou nie povinnosťou. Môžete ma sledovať na mojich instagramoch @nikolknazikova & @nicoleworldcharm

S ponukami, otázkami, alebo akýmikoľvek dotazmi či odkazmi ma môžete kontaktovať na nikolaknazikova@gmail.com


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews