♥ THE BEST TIME FOR NEW BEGINNINGS

June 09, 2015


vest - F&F, shoes - Superin, jeans - Sunbird, bag - Tommy Hilfiger

Predstavujem Vám môj dnešný, prvý outfit , ktorý týmto oficiálne odštartuje začiatky môjho blogovania na tomto blogu. Ak ste už niekedy blogovali alebo máte blog určite mi dáte za pravdu, že začiatky bývajú ťažké. Preto aj mne trochu trvalo než som našla to správne miesto na fotenie, no napokon si myslím že sa fotky celkom vydarili. Na začiatok snáď nie sú až také zlé čo poviete? :)
Keďže bol krásny, slnečný a najmä naozaj horúci deň, zvolila som si krajkovanú vestičku s kvetikovými detajlami, ktorá celý outfit oživila a dodala mu len správny letný nádych. Kabelku mám od Tommy Hilfigera, ktorú mám z American Outlet, kde môžete zohnať oblečenie, kabelky, okuliare, peňaženky.. od známych svetových značiek. Odporúčam sa na ich eshop pozrieť, určite z neho nevyjdete bez toho aby ste si niečo neobjednali, to Vám sľubujem! Tam ste ako v raji! :)






You Might Also Like

7 comments

  1. Místo je zvláštní, ale outfit je skvělý :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne :) ... a snažila som sa vybrať práve zvláštne miesto, aby to nebolo nič obyčajné čo vidieť všade :)

      Delete
  2. To je moc pěkný outfit:) Hlavně se mi moc líbí ten top, ten bych si hned koupila, je krásný:)

    ReplyDelete
  3. looking nice...

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    ReplyDelete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews