♥ MAKEUP REVOLUTION - REVOLUTIONARY NEW

August 03, 2015


Ahojte krásky! :) Dnes by som vám chcela predstaviť niekoľko noviniek od Makeup Revolution, ktoré som mala možnosť vyskúšať.

Make-up Revolution je horúca kozmetická novinka z Londýna. Táto značka vznikla v marci minulého roka. Aj za tento krátky čas si však stihla získať srdcia mnohých žien (a moje tiež ♥) a rozšíriť svoje portfólio produktov na viac ako 300 kozmetických výrobkov.

A čo mňa najviac potešilo a môjmu srdcu ulahodilo ... Make-up Revolution svoje výrobky NETESTUJE NA ZVIERATÁCH!
Medzi najobľúbenejšie, Makeup Revolution patria paletky očných tieňov. Tie si môžete vybrať v mnohých farebných prevedeniach, od neutrálnych hnedých tónov až po žiarivé neónové farby.
Keďže je leto a farbami sa to len tak hemží, rozhodla som sa vyskúšať Makeup Revolution Paletku - 12 očných tieňov - Acid Brights. Nikdy som sa takýmito výraznými očnými tieňmi nemaľovala, ale ako sa hovorí, zmena je život .. a ja som to chcela vyskúšať, aj keď som mala zo začiatku obavy. No teraz, neľutujem! Ako Makeup Revolution hlása "Buď unikátna a nesnaž sa splynúť s davom, tieto tiene ti to nedovolia!" ... je to doslovná pravda. Tak čo trúfneš si na ňu aj ty? :)


Samozrejme, čo by to bolo za líčenie, keby som si k paletke, neobstarala aj štetec na tieňovanie a prechody a štetec na obočie, však? :)Všetky ich štetce sú vyrobené z najjemnejších syntetických vlákien a nie zvieracích! S týmito štetcami budeš mať perfektný základ pre dokonalý výsledok svojho líčenia. 1• Štetec je vhodný na tieňovanie, či vytváranie prechodov na očných viečkach. 2• Štetec na obočie, dá tvojmu obočiu ten správny tvar.


Ďalej vám predstavím tvárenku. Výnimočne začnem cenou. Táto tvárenka totiž stojí len 1,85€. Je k dostaniu v 6 odtieňoch, ja mám  tu svoju v odtieni Sugar. Tvárenka je úplne skvele pigmentovaná a teraz v lete je úplne skvelá na opálenú pleť! Síce trošku práši, ale povedzme si, ktorá tvárenka nie? Ja som s ňou, ale veľmi spokojná a dávam jej palec na hor. :)


A na koniec, tu mám dva ruže. Prvý je z kolekcie VAMP - Rebel with Cause, je to tmavý odtieň červeného rúžu, až z mierne hnedkastým nádychom. Rúž je krémový a má krásnu farbu. Druhý je z kolekcie ATOMIC - Make It right. Má lesklú, elektrickú fialovú farbu. Len málo kto si práve na tento odtieň rúžu trúfne, ale ja som ju chcela vyskúšať. Videla som ju už na viacerých celebritách, a vyzeralo to super, tak prečo nie? :) Tieto rúže na perách síce nevydržia celí deň, ale za tú cenu 1,85€ som s nimi až nadmieru spokojná.


ZAUJALA VÁS TÁTO ZNAČKA? VYSKÚŠALI STE UŽ NEJAKÉ PRODUKTY OD NEJ? A STE S ŇOU SPOKOJNÝ?

You Might Also Like

3 comments

  1. Tak toto vyzerá naozaj super :) Moc sa mi páči paletka :) WAW


    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk a ak máš chuť zapojiť sa do mojich GIVEAWAY budem veľmi veľmi rada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne :) .. áno a je fakt super :)

      Delete
  2. Thanks for sharing ...

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    ReplyDelete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews