♥ TAKING CARE OF MY HAIR

August 07, 2015


Ahojte krásky! :) V dnešnom príspevku, vám priblížim produkty ktoré používam a ktoré sa starajú o moje vlásky. No najmä vám chcem predstaviť jednu novinku, ktorú najnovšie používam.

Ja si svoje vlasy dávam, pravidelne podstrihovať (aspoň každé 3 mesiace). Vlasy tak naberú novú silu a pekný lesklý vzhľad. Vždy som mala husté a pevné vlasy, takže som sa nikdy nejako extra zvláštne o ne nemusela starať stačil mi len ten správny šampón.


Momentálne používam šampón na vlasy od Palmolive. Zo všetkých čo som doposiaľ vyskúšala sa mi práve tento osvedčil najviac. Moje vlasy zbytočne nezaťažuje, ale naopak príjemne ich osvieži a upokojí pokožku hlavy. Tam kde značkové šampóny zlyhávali, mi práve tento pomohol. :) Celkom sa mi ešte osvedčil aj "obyčajný" žihľavový šampón na vlasy. Ale je to samozrejme o tom aký typ vlasov máte, každému vyhovuje niečo iné. Ešte pred pár rokmi som používala a vyhovoval mi iný šampón ako teraz.


No a teraz k novinke! Pred necelým mesiacom mi bol poskytnutý na testovanie skvelý produkt, Keratin Exclusive. Je to vlasová regenerácia na báze brazílskeho keratínu. Pravidelným používaním tohto jedinečného prípravku sa vlasom vráti zdravie, hebkosť, lesk a sila. Super na tom je že jeho aplikáciu zvládne skutočne každý a to v pokoji svojho domova.

Na internete nájdete nespočetné množstvo fotiek pred a po aplikácii keratínu v rôznych salónoch, čo stojí nemalé peniaze. Nie každá si to však môže dovoliť. Keratin Exclusive funguje na podobnom princípe ako iné produkty s keratínom, no na rozdiel od nich vaša peňaženka pri jeho kúpe nemusí utrpieť.


Keratin Exclusive vlasy vyživuje nie len z vonku ale aj z vnútra. Jeho aplikácia je veľmi jednoduchá a to vďaka skvelej pumpičke. Stačí ak si vlasy umyť akýmkoľvek šampónom ktorý používate, a necháte vlasy jemne vyschnúť v uteráku. Do jemne presušených vlasov nastriekate malé množstvo produktu, následne na to si rozčešete vlasy a potom ich už len vysušíte fénom. Pokiaľ chcete vlasy "narovnať" tak stačí ak si ich po vysušený ešte prežehlíte a z výsledkom budete zaručene spokojný.

Po niekoľkých použitiach vám môžem povedať, že sa mi kvalita vlasov naozaj o niečo zlepšila. Vlasy mám zdravé, lesklé a rovnejšie. A malý bonus ... vlasy príjemne voňajú, ešte aj na druhý deň. Produkt vám vydrží naozaj dlho, ako môžete vidieť ja mám skoro ešte plnú fľaštičku, a to som ho používala už niekoľko krát. Takže môžem len doporučiť. :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Thanks for sharing this product information...

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    ReplyDelete
  2. Mne vyhovujú najviac šampóny číre, hlavne Garnier Ultra Doux alebo obyčajné detské šampóny, pri nich nemám problém s mastením vlasov.
    Bianka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som stále verná ↑ tým hore :) Zatial mi vyhovujú zo všetkých najviac. :)

      Delete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews