♥ MARRY CHRISTMAS

decembra 24, 2015


Ahojte všetci!:)
Hneď na úvod vám chcem všetkým popriať, VESELÉ VIANOCE. Prežite ich v zdraví, pokoji, radosti a v kruhu vašej rodini a najbližších. Tento sviatok nie je len o darčekoch a o tom čo si nájdeme pod stomčekom. Je to sviatok, kedy by sme mali odložiť všetky starosti bokom a tešiť sa spoločne z prítomného okamihu.


Ja som rada, že si môžem konečne po dlhom čase, pozrieť dobrý film s rodinou, prečítať knihu a oddýchnuť si ... to je pre mňa ten najväčší darček.

No aj napriek tomu sa mi nedá neopýtať sa. :) ... Čo si prajete nájsť pod stromčekom vy? Prípadne, dostali ste to po čom ste túžili? :)


Keď už som spomínala film a knihy, mám pre vás pár skvelých typov na dobrú knižky a filmy, ktoré si možno radi pozriete, tak ako aj ja. 


♥ Mojou najobľúbenejšou knižkou, ktorú som kedy prečítala je od Lorny Byrne - Anjeli v mojich vlasoch. Dostala som ju pod stromček od maminy presne pred 2 rokmi. Vtedy ma hneď na prvý pohľad veľmi nezaujala, no nedalo mi to a ešte v ten deň som ju začala čítať ... a ... nemohla som prestať! Proste úžasná kniha. Lorna Byrne má okrem tejto ešte ďalšie dve knihy, ktoré som si hneď ako vyšli kúpila a sú rovnako skvelé. Ale aby ste mohli začať čítať tie, knižku Anjeli v mojích vlasoch musíte mať prečítanu, aby ste to celé pochopili. 




→ Budem rada ak mi do komentára napíšete nejaké typy na váš obľúbený Vianočný film, alebo obľúbenú knižku.

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Niki aj tebe šťastné a veselé, aby si bola v kruhu svojej rodiny, v zdraví, šťastí a láske:)
    Ja si cez tento čad najradšej pozriem Sám doma a klasické filmy: Tri oriešky pre Popolušku a tak:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tobě také šťastné a veselé vánoce, ať pod stromečkem najdeš spoustu dárků. Mezi filmy k vánocům se mi vybavuje Shrekoleda, Mrazík, Popelka, Sám doma nebo Rudolf s červeným nosem. A vánoční knížku žádnou neznám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ♥
      XOXO
      ... ďakujem ta skvelé typy a tá knižka Anjeli v mojich vlasoch práveže tiež nie je Vianočná, len ju ako odporúčm si prečítať :)

      Odstrániť
  3. Tobě taky krásné Vánoce a přeju plno úspěchů s blogem! ♥
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem kráásne Deniska ♥ aj tebe :)
      XO

      Odstrániť
  4. A merry Christmas to you too! It's indeed the time to watch some classic holiday films!

    Bold Bliss
    http://boldblissblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Celkový počet zobrazení stránky