♥ DIY NÁPADY S WASHI PÁSKAMI

July 13, 2015


Washi pásky na nás poslednú dobu vykúkajú spoza každého rohu. No nieť sa čomu čudovať, dá sa s nimi vymyslieť prakticky čokoľvek. Ak ste doteraz o nich ešte nepočuli, po tomto článku si Japonské dizajnové washi pásky zamilujete.

Sú vyrobené z ryžového papiera a hodia sa ku množstve vecí. Dajú sa prilepovať, odlepovať, popisovať. Môžete ich použiť na prichytenie plagátov a fotografií k stene, pri balení darčekov, či na dekoráciu najrôznejších krabičiek. Washi pásky jednoducho potešia každú kreatívnu dušu, ku ktorej sa zaraďujem aj ja, takže mi nedalo o nich nenapísať článok.


Ja mám tie svoje z e-shopu tvorivymaterial.sk. Pásky využívam najmä na dekoráciu a ozdobovanie rôznych darčekov, či vlastne vyrobených pohľadníc... No pre Vás som pripravila niečo o trochu orginálnejšie, čo by sa Vám možno mohlo páčiť a snáď to vyskúšate aj vy doma.



Super nápad je polepiť obyčajné čajové sviečky. Je hneď krajšie sa na nich pozerať, keď sú niečim oživené a ešte ten pocit, že ste ich skrášlili vy sami... :)


Ďalšou skvelou variantov je olepenie starých drevených štipcov na prádlo.Ja som pri starých rodičoch pár takých našla a nečakala som ani sekundu a hneď to využila. A viete čo? Páčilo sa im to! :)


Možností je ale samozrejme viac. Takže zapojte fantáziu a smelo do toho. :)


TAK VESELÉ OLEPOVANIE!


You Might Also Like

1 comments

  1. wow thanks for the post..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    ReplyDelete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews