♥ MY PALACE PEACE

July 09, 2015


Ahojte všetci, ako sa máte? :) Dúfam, že si prázdniny užívate niekde vonku a nesedíte len za počítačom (ako teraz ja momentálne). :) 

Pred pár dňami som bola pri starých rodičov, kde som len za pár dni toho stihla veľa zažiť, a snažila som sa Vám čo to aj zdokumentovať Žiaľ nie vždy ma napadlo fotiť, radšej som si užívala prítomný okamih naživo, aby som s neho vôbec niečo mala, ale polepším sa nebojte. :) Vždy tam idem stým, zažiť niečo nové/krajšie, oddýchnuť si, zrelaxovať, nadýchať sa čerstvého vzduchu a nabiť sa novej pozitívnej energie. Na dedine je úplne iná atmosféra ako v meste a aj napriek tomu, že tie dni čo tam som nie som na wifi (aj keď wifi chytám), som omnoho kľudnejšia a nie som v strese.

Teraz cez prázdniny tam budem chodiť tak často, ako sa len bude dať (prakticky tam budem skoro stále). :D

Tak a teraz bez zbytočných rečí .... prajem Vám príjemne sledovanie. :)








PS.: Ospravedlňujem sa za kvalitu niektorých fotiek, niektoré totiž boli fotené mobilom.

You Might Also Like

2 comments

  1. No tak to se máš:) Tam to vypadá krásně, úplný ráj:)) Dobrá je fotka toho ohně, jezdívala jsem na trampské akce dřív a dělal se přesně takový oheň, to bylo super:) A bezkonkurenční je fotka kde cvičíš, tam jsi prostě kočka!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno je to tu naozaj nádherné! :) ... ďakujem krásne naozaj si to vážim! :*

      Delete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews