♥ SUMMER WISHLIST

July 05, 2015


Ahojte, krásnú nedeľu Vám prajem. Ako sa všetci máte? :) 
Prázdniny, leto, slniečko! ... Po dlhom čakaní, je to už konečne tu!:)Zostavila som si wishlist letných vecí, ktoré by som si ešte toto leto chcela zaobstarať, alebo aspoň ktoré by sa mi páčilo nosiť.


1. Crop Top and Bottom - Celebrity, modelky, aj všetci "obyčajný" ľudia ich nosia a ja chcem tiež! A prúžky sú teraz in takže... :)

2. Plavky - Každý rok chcem iné, nové, modernejšie, krajšie, viac štýlove... Doposial som ešte nenašla tie pravé, ktoré by mi vyrazili dych. Tie na obrázku približne zodpovedajú mojím predstavám o dokonalých plavkách.

3. Zlaté Triangle náhrdelníky - tak po nich túžim už nejaký ten rok, ale stále sa mi žiaden nepodarilo kúpiť. Dúfam, že toto leto sa to už zmení.

4. Dlhé letné šaty - tak tých nikdy nie je dosť. Vlastním však len krátke šaty, takže je už na čase si jedne takéto zaobstarať.

5. Sandálky - priznám sa, nevlastním zatiaľ ani jedny. A práve preto to chcem zmeniť! Vždy sa mi totiž páčil tvár týchto topánok, ale nemala som nejakú príležitosť si ich kúpiť. Ako som sa však začala viac zaujímať o módu, viem, že aspoň jeden takýto pár by som mala určite vlastniť.

MÁTE AJ VY ZOSTAVENÝ SVOJ  ZOZNAM PRIANÍ VECÍ NA TOTO LETO?

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews